tisdag 3 augusti 2010

Ännu dåligare...

ja ni ska bara veta..ja är en ännu dåligare mamma..ja ha gett julina glass, eller lättare sagt daim glass fast utan daim bitarna.. och de är andra gången nu..JA JA VET, de är fel, men ja kan inte rå för att ja är så sjukt beronde av gosaker..

som idag när ja skulle gå in på statoil åt andreas (ja han är skadad) han mutade mig med att ja skulle få en extra peng så ja kunde köpa mig en glass, han skulle ha tuggummi och en energi dryck, sagt och gjort så fick ja 60kr, frågade han om de verkligen räckte och han så gott och väl att de räckte..spatserade in tog tuggummi, energidryck och största glassen, daimstrut..ställde mig i kassan, kö bakom mig, och när han väl hade slagit in varorna så säger karlen 61kr..fatta ja vart som värsta fjortisen...-ööhh ok men då ha ja inte så de räcker, då måste ja nog plocka bort nåt..råka ja säga högt......så ja fick panik..ställde bort energidrycken som andres skulle ha..köpte den stora glassen till mig...kan ju säga att han vart klart besviken när ja komme ut med en glass till mig och ett tuggummi paket till han och sa att pengarna räckte inte till energidrycken... jaja va gör man inte om man är sugen..

ja och på tal om de så skulle ju julina smaka också, hon skrek hela tiden i bilen och pekade på glassen, och hon vart knäpp tyst när hon fick sig ett slick..ja valde att ge hon några smakprov, just för att ja skulle få njuta av galssen i lugn och ro utan skrik...ibland finns de undantag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar