fredag 30 april 2010

fika igen...

tog mig en tur till Emma och Freja idag, och då fick man ju sig massa olika kaksorter, hon fyllde ju nämligen år igår, 22 hela år är hon nu, eller hur Emma??? och ja är ju inte den som är sen till att tacka ja till en sån inbjudan..hon skrev även att ja skulle ta med vagnen,... ja vet inte vad Emma ha i tankarna, men nåt är de..., ja tro hon tyck att jag ha blivit tjock eller så tyck hon ja fikar för ofta, för när vi väl hade fikat, då skulle hon bums dra iväg mig på en promenad, och ni ska bara veta...vi gick i ALLA domsjös branta backar...så där gå ja och flåsar som en kossa i uppförsbackarna SAMTIDIGT som ja ska prata, Och Emma hon bara flyger fram..fuck..ja måste gå mer..och branta backar...fort ska ja gå...så ja bli lika hurtig som Emma..

nä nu måste jag googla på branta backar....

(OBS: en del av denna text är skriven med en ironisk touch!!)

2 kommentarer:

  1. Japp, inte en dag över 22...:)
    Tror ni måste flytta till Domsjö så du får öva på att gå i branta backar. Det är ju ingen match alls att gå i svedje..;) Ju mer man går desto mer får man fika! Men jag var ju snäll, vi tog ju backarna först så det bara skulle bli nerför sedan... Finns fortfarnade fika kvar så räkna mer fler promenader i veckan, hihi!

    SvaraRadera
  2. jasså, är de så?? få man mer fika om man går??.. ja tro nästa gång så ta ja vagnen och går till dig istället för bilen, då måste ja väl få myyyyycke fika?? haha..

    SvaraRadera