tisdag 27 april 2010

sjukt störande..

ja är så fruktansvärt irriterad just nu, for in till beijer igår för att köpa skruv till barnlåsen till dörrar och lådor, och eftersom ja inte visste va man skulle ha för skruv så frågade ja om nån kunde hjälpa mig, och de va en dam som hjälpte mig, hon hittade en skruvsort som skulle passa och gav mig en påse som ja kunde stoppa önskat antal skruvar, så långt va de ju bra....visste ni förresten att man kan köpa skruvar på lösvikt?? haha..helt sjukt..

vilket fall som helst, idag va den dagen då ja skulle ta tag i de hela och skruva upp dom, så ja hämtade min lösviktspåse med skruv och min miniskruvdragare, å va faliken tro ni ja märker...jo skruvjävlarna ha inte ett vanligt huvud utan de är nå konstigt mönster..hur jävulskt störande är inte de då, kunde hon inte ha extra kolla med mig om ja hade mejsel till en sån för i så fall så hade ja ju köpt en sån också och dom hade fått sålt mer..de va allafall jävligt störande..och riktigt irriterad är ja..fruktansvärt dålig service...

2 kommentarer:

  1. Beijer är den affär som toppar sämstservicelistan. Jag vet inte hur många gånger jag har gått ut därifrån flyförbannad för att man inte får någon hjälp där inne. Man får vänta och vänta och så kan de stå och prata med folk de känner istället. De vill tydligen inte sälja nått. En annan affär är Elitvaror. Jag har varit dit en gång och aldrig mer. Nu blir jag förbannad :(

    SvaraRadera
  2. haha..ja ja försökte vänta på hjälp vid disken också men inte fan va de nån som komme, ja fick leta personal inne där bräderna och sånt är..ja riktigt dålig service är de där..

    SvaraRadera