måndag 3 maj 2010

Ångest.

en sak som ja alltid få sjukt mycke ångest över är de förbannade tandläkarbesök..ja hata verkligen dom..men ja måste ju säga att de är lite bättre nu för jag har världens bästa tandläkare, ja rekomendera hon starkt...

men så till mitt problem..ja ha riktigt dåliga tänder, i hela mitt liv så ha ja måsta fara till tandläkarn titt som tätt, och nu känn ja att nu måste ja fasiken ta tag i problemet, så nu ska de inhandlas en special tandkräm från apoteket med hög halt flour, och sen ska de sköljas minsann hela tiden..och när julina blir äldre ska ja göra ALLT i min makt att hon inte få samma problem..ja ska minsann stå där med flourskölj som en å annan flourtant..japp de ska ja..de är bestämt...för hon ska minsann inte ha de lika besvärligt som jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar