fredag 21 maj 2010

fika och tandläkare..

började dagen riktigt pissdåligt...en lagning på en tand flög..förvånad??? nopp..inte när de gäll mina tänder, så de va bara att ringa och kolla om dom ha en tid till att fylla igen håle..dom hade stängt till kl 13,00 så istället begav ja mig till Emma och Freja och där blev man minsann bjuden på både lunch och fika, och inte nog me de så när ja rinde tandläkarna och frågade hon om ja kunde komma nästan på en gång så ryckte Emma in som barnvakt, himlans schyrro... då slapp ju andreas fara från jobbet för nåt som bara tar ca 15min.. och pricken över iet va att Emmas syrra Caroline komme förbi så då tog dom var sin vagn och gick en prommis, och Julina skötte sig EXEMPLARISKT..somnade när jag for och vaknade när ja komme tillbaka.. de är min unge de...

Tack Emma för hjälpen!!!

1 kommentar:

  1. Ingen orsak, det var ju ingen konst när hon var så snäll och bara sussade sött! Själv tänkte jag begära igen barnvaktningen en dag när Freja är så där lagomt smågrinig;)

    SvaraRadera