tisdag 25 maj 2010

Ja ha gjort nåt dumt...

och de va verkligen inget bra....

igår när ja va en sväng på barnenshus och ja satt mig i bilen och julina somnade direkt så då tänkte ja att ja skulle ta mig en raggarrunda me bilen, sagt och gjort drog ja mig mot bonäset för att kolla in markus näslunds nybyggda villa och de andra 2 områdena med nybyggda hus.. och om ja säg så här..de skulle ja aldrig gjort...SHIT..va fina hus..och allt är perfekt..stilrena hus med stilrena tomter och på tal om de lilla jag såg genom fönstren så såg de ju alldeles perfekt ut i alla hus..ååå ja bli sååå avundsjuk..ja vill också ha mycke pengar och bygga ett eget hus PRECIS som ja vill ha de, och en såndär perfekt tomt till, med snygg garageuppfart och raka linjer med rabatter och sånt..och toppen på isberget va ju när ja körde förbi ett hus och där körde en automatisk gräsklippare runt..så alltså perfekt gräsmatta också..de va nog där ja började inse att de va lika bra att vända hemåt..väl hemma så blundade ja mig igenom uppfarten igenom hallen genom köket öppnade dator och där satt ja och kolla på allt ja kunde komma på för att glömma bort de där perfekta områdena som ja nyss besökte..

men en sak är säker..ja är fast..ja kommer att återvända dit, promenerandes längst gatorna och områderna bara för att få kika lite till..i mina ögon är de så fina hus, så ja måste dit...dit för att spejja..och vem vet?? kanske man hitta nåt fel..typ en buske som växer snett eller nåt..kanske ett tecken på att de bor mänsligt folk där.. nä nu ge ja upp..sätter mig i soffan och håller tummar och tår att andreas kan bli rik nån dag så ja få vara hemma JÄMT och pyssla och fixa och ha de där perfekt huset...ja de vore nå de..

2 kommentarer:

  1. Jag mötte dig allt när du var ute och spejade.
    Men du var väl för upptagen med att speja för att se någonting annat :D

    Jag tycker att det låter som en utmärkt ide om ni skulle flytta norr om stan. GÖR DET!!!

    Du kan knöka in hästarna hos mig. Det går utmärkt. Vi får väl bygga ut :D
    Eller så finns ju Cape.

    SvaraRadera
  2. jasså vart då?? ja hade fullt upp me att hinna se allt även fast ja krypkörde..haha..

    ja de hade inte varit helt fel, andreas måste bara bli rik först..sen så köp vi en tomt där ute och bygger mitt drömhus..hehe..

    SvaraRadera