lördag 18 september 2010

Vars är musklerna???

jahapp idag fick man sig en törn igen..tänkte att ja skulle flascha till på min stiliga häst och rida lite dressyr...eller dressy och dressyr, gå ju inte så himla lätt när man har hackamore..men ja gjorde ett försök.. på me dressyrsadeln, värmde upp, sen skulle ja försöka mig på att sitta ner i traven..men hallå...vilken katastrof!! ja tro ja inte ens ha en enda muskel kvar  i min kropp som gör att ja kan sitta ner..fy helvete va ja hoppade omkring..de så ju inte ens klok ut..ja kortade ner han i minitravsteg (läs: nästintill skrittade eller stog still) men ja hoppade allafall..efter en sisådär 100m hoppande så hade nog alla mina inre organ bytt plats, och ja kommer att ha en grym träningsvärk..

men skam den som ger sig..i oktober bli de nog till att köpa mig ett ridhuskort så ja kan skumpa omkring på inhängnat område iställe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar