onsdag 12 januari 2011

Almenacka

måste in till stan nån dag och köpa mig en ny alemencka..de ska va en såndär för en hel månad avlång som man kan hänga på kylskåpet..ja så sjukt mycke inplanerat i januari och en del i februari och ja må inte riktigt bra av att ha alla datum i huvudet..ja ha ju alltid haft en almenacka att planera efter i helöa mitt vuxna liv, och de har väl säkert att göra med att man har haft så många olika extrajobb man ha fått hålla reda på .. ojoj de är fullt upp med att vara mammaledig..

de som är inplanerat nu är:
*15-16 jan dressyrträning
*21 jan jobb
*22 jan Dop
*23 jan Andreas fyller år
*30 jan ev dressyrtävling (om ja vågar)
*31 jan tandläkaren
*12 feb albin kalas
*12 feb laserdom med brudarna och respektive + mat på olles efter
*feb dressyrträning
*ev veckohoppträning
*27 feb banträning

Phu..

3 kommentarer:

  1. Jag tycker att Familjekalendrarna är jättebra. Där man kan anteckna kom ihåg grejer för alla familjemedlemmarna. Sen jag började med den så behöver jag ingen annan kalender. Men det står typ inget i Mackes kolumn, hmm, vad är det ett tecken på!?!

    SvaraRadera
  2. de är nog för att dom inte planerar saker..ja de är nog därför..hahah..

    SvaraRadera
  3. Där sa du nått! Stämmer bra, de planerar aldrig!

    SvaraRadera