torsdag 27 januari 2011

Beach 2011..Welcome!!!

fyfan, ha just nu..ja just idag för en exakt timme sen löst mitt absolut första träningskort..ever.. å de känns jävligt bra må ja säga..igår vart de dans och idag vart de jympa medel..så jävla kul.. varför ha ja inte gjort nåt sånt här tidigare förr?? jaja bättre sent än aldrig..
japp så nu laddar ja för badsäsongen, för iår mina vänner, så kan ja inte skylla på att ja just fött bra, för de va ju faktiskt då nästan 2år sen..

funderar om ja ska bege mig på ett jympa pass imorrn också, ska höra med regeringen om man få sig en timmes frikort..de hade vart nåt de..å nästa vecka hade ja tänkt att prova på skivstångs pass och ett yoga pass..ska bli spännande

1 kommentar:

  1. Jag förstår inte när du ska lära dig att lyssna på mig!?! ;) Har inte jag sagt åt dig att du skulle till Friskis??? Och det var över ett halvår sen! Ja ja, bättre sent än aldrig :D Vill också!

    SvaraRadera